Dalyviai:

40 vaikų, projektavimo komanda, 5 darželio pedagogai ir tėvai.

Ekskursija po darželį su vaikais

Eiga:
Architektų komanda susitiko su vaikais, kad kartu apžiūrėtų ugdymo erdves ir suprastų jų poreikius, ko jiems trūksta, kaip norėtų jaustis juos supančioje aplinkoje. Ekskursijos po darželį metu ir bendraujant su vaikais paaiškėjo, kad dažniausiai aktyvia veikla vaikai užsiima lauke. Čia vyksta įvairūs žaidimai ir susibūrimai. Vaikai su užsidegimu dalinosi įspūdžiais iš kiemo, tuo tarpu, pakreipus kalbą apie pastato vidų ir veiklas jame, darželinukai nerodė entuziazmo.

Išvados:
Bendraujant su vaikais, išryškėjo dar viena reikšminga tendencija – jų bendruomeniškumas. Pasirodo, lauke kartu žaidžia įvairaus amžiaus darželinukai. Taigi didžiąją laiko dalį čia dūksta tiek mažyliai, tiek ir vyresni vaikai. Tokias sąlygas diktuoja bendroji lauko erdvė, kurioje jie gali laisvai judėti ir žaisti drauge.

Kūrybinės dirbtuvės su vaikais

Eiga:
Susipažinus su aplinka, įvyko kūrybinės dirbtuvės, skirtos vaikams. Jose dalyvavo 24 darželinukai, kurių amžius siekė 4-7 metus. Jie buvo suskirstyti į tris komandas, kurias koordinavo penki architektai. Padedami ekspertų vaikai kūrė įvairius objektus, kurie simbolizavo jiems patinkančias erdves ar pamėgtus užsiėmimus darželyje. Vaikų fantazija skriejo nuo ponių fermos iki muzikinio namo ar tortų kepyklėlės.
Išvados:
Vaikų minčių spektras yra labai platus, dominuojančios temos: povandeninis pasaulis , lovos danguje, kinas ant stogo. Šių minčių išraiška vaikų darbeliuose: daugiaprasmiai, pabrėžtinai skirtingų mąstelių bei kelių lygių objektai.